შეფასების სქემა

შეფასების სქემა


კრიტერიუმი შკალა
დაბალი 1-2ქ.
საშ.დაბალი
3-4ქ.
საშუალო
5-6 ქ.
საშ.მაღალი
7-8ქ.
მაღალი
9-10ქ.
საქ. დაცული ტერიტორიები
ვერ ფლობს რუკას, პასუხობს კითხვებს ნაწილობრივ
ფლობს რუკას, პასუხობს ნაწილობრივ კითხვებს
იცის დაცული ტერიტორიების მდებარეობა, უჭირს მათი ისტორიის მოყოლა.
იცის  დაცული ტერიტორიების შესახებ, ფლობს რუკას, ვერ აღიქვამს წყაროს მასალას სათანადოდ.
იცის გაკვეთილი, ფლობს რუკას, ასრულებს დავალებებს

.
ლოგიკური აზროვნების უნარი
ვერ სცემს კითხვებს პასუხს
ზოგჯერ პასუხობს შეკითხვებს, იშვიათად გამოთქვამს თავის შეხედულებებს
აზრს გამოთქვამს, მაგრამ უჭირს დასაბუთება, მსჯელობა.
სხვებს უსმენს ,გამოთქვამს საკუთარ აზრსაც.
არგუმენტირებულად გამოთქვამს აზრს. აქვს ინფორმაციათა სიმრავლე.





კრიტერიუმი შკალა
დაბალი  1-2ქ.
საშუალოზე დაბალი
 3-4.
საშუალო
 5-6 ქულა.
საშუალოზე მაღალი
7-8 ქულა.
მაღალი
9-10 ქ.
დროის ხაზზე მუშაობა
მოცემული წლების მიხედვით ვერ ასრულებს საუკუნეებს
ასრულებს საუკუნეებს, მაგრამ ვერ ითვლის ათასწლეულს.
მოცემულ მოვლენებს უსადაგებს საუკუნეებს, მაგრამ ვერ ასახავს დროის ხაზზე.
ასახელებს საუკუნეებს, ათასწლეულებს, უჭირს, მაგრამ მაინც ავსებს დროის ხაზსს.
მოცემული ცნობების მიხედვით ასახელებს საუკუნეებს ათასწლეულებს, ყველა შედეგს ასახავს დროის ხაზზე.
ლოგიკური აზროვნ. უნარი
ვერ სცემს კითხვებს პასუხს
ზოგიერთ შეკითხვას სცემს პასუხს. იშვიათად გამოთქვამს საკუთარ აზრს.
ცდილობს ხშირად გამოთქვას საკუთარი აზრი, მაგრამ ვერ ასაბუთებს მის შეხედულებებს.
გამოთქვამს საკუთარ აზრს, უსმენს სხვებს.
ყოველთვის არგუმენტირებულად გამოთქვამს საკუთარ აზრს, უსმენს და პატივს სცემს სხვის შეხედულებებს. ცდილობს მეტი ინფორმაცია მოიძიოს მოცემულ ცნობებზე.

No comments:

Post a Comment