შეფასების სქემა
კრიტერიუმი შკალა
|
დაბალი 1-2ქ.
|
საშ.დაბალი
3-4ქ.
|
საშუალო
5-6 ქ.
|
საშ.მაღალი
7-8ქ.
|
მაღალი
9-10ქ.
|
საქ. დაცული ტერიტორიები
|
ვერ ფლობს რუკას, პასუხობს კითხვებს ნაწილობრივ
|
ფლობს რუკას, პასუხობს ნაწილობრივ კითხვებს
|
იცის დაცული ტერიტორიების მდებარეობა, უჭირს მათი ისტორიის მოყოლა.
|
იცის დაცული ტერიტორიების შესახებ, ფლობს
რუკას, ვერ აღიქვამს წყაროს მასალას სათანადოდ.
|
იცის გაკვეთილი, ფლობს რუკას, ასრულებს დავალებებს
.
|
ლოგიკური აზროვნების უნარი
|
ვერ სცემს კითხვებს პასუხს
|
ზოგჯერ პასუხობს შეკითხვებს, იშვიათად გამოთქვამს თავის შეხედულებებს
|
აზრს გამოთქვამს, მაგრამ უჭირს დასაბუთება, მსჯელობა.
|
სხვებს უსმენს ,გამოთქვამს საკუთარ აზრსაც.
|
არგუმენტირებულად გამოთქვამს აზრს. აქვს ინფორმაციათა სიმრავლე.
|
კრიტერიუმი შკალა
|
დაბალი 1-2ქ.
|
საშუალოზე დაბალი
3-4.
|
საშუალო
5-6 ქულა.
|
საშუალოზე მაღალი
7-8 ქულა.
|
მაღალი
9-10 ქ.
|
დროის ხაზზე მუშაობა
|
მოცემული წლების მიხედვით ვერ ასრულებს საუკუნეებს
|
ასრულებს საუკუნეებს, მაგრამ ვერ ითვლის ათასწლეულს.
|
მოცემულ მოვლენებს უსადაგებს საუკუნეებს, მაგრამ ვერ ასახავს დროის ხაზზე.
|
ასახელებს საუკუნეებს, ათასწლეულებს, უჭირს, მაგრამ მაინც ავსებს დროის
ხაზსს.
|
მოცემული ცნობების მიხედვით ასახელებს საუკუნეებს ათასწლეულებს, ყველა
შედეგს ასახავს დროის ხაზზე.
|
ლოგიკური აზროვნ. უნარი
|
ვერ სცემს კითხვებს პასუხს
|
ზოგიერთ შეკითხვას სცემს პასუხს. იშვიათად გამოთქვამს საკუთარ აზრს.
|
ცდილობს ხშირად გამოთქვას საკუთარი აზრი, მაგრამ ვერ ასაბუთებს მის შეხედულებებს.
|
გამოთქვამს საკუთარ აზრს, უსმენს სხვებს.
|
ყოველთვის არგუმენტირებულად გამოთქვამს საკუთარ აზრს, უსმენს და პატივს
სცემს სხვის შეხედულებებს. ცდილობს მეტი ინფორმაცია მოიძიოს მოცემულ ცნობებზე.
|
No comments:
Post a Comment